Известие

Collapse
No announcement yet.

Смазване на тампоните на стабилизиращата щанга?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Alex_26, поста ти не изглежда като въпрос, а като твърдение, че смазката не става за гумени тампони, а само за полиуретан. Няма какво да се правиш на обиден.
    По форумите има много мнения "на теория", които нямат общо с реалността.
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Моето беше един вид въпрос защото пише полусинтетика. А получих отговор от коплексар. . А и ме пише устойчива на влага и мръсотия
      Течна смазка за крепежни елементи от високо легирани стомани
      Иначе е интересна, но това може би е по-добро
      Не се карайте на Alex човека ви е посочил правилната смазка HHS 5000 !
      Иначе е хубаво да се запасите и от двете HHS 2000 и HHS 5000
      На мен първата ми я препоръча именно лорда.
      Но за тампоните с HHS 5000 е по добре. Другата HHS 2000 примерно аз, я ползвам за пантите на вратите релсите долу под седалките дето се движи тя и други места
      P.S
      Забравих да спомена,че нито едно от двете няма да ви повреди тампоните (разяде)
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:05.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Моето беше един вид въпрос защото пише полусинтетика. А получих отговор от коплексар. . А и ме пише устойчива на влага и мръсотия
        Течна смазка за крепежни елементи от високо легирани стомани
        Иначе е интересна, но това може би е по-добро
        Това, че си прочел етикета с преводача от телефона не означава много. Точно това, че е устойчива на влага и мръсотия я прави идеална за тампоните на носача.
        И ако не си наясно високите хора имат всичко, другите ни имат доверие и ни харесват, високите нямат комплекси, за разлика от дребосъците. Може да се образоваш по въпроса, да не говориш повече врели-некипели При моите два метра за какви комплекси може да се говори не проумявам. Какво е това комплекси? Ето това е въпрос, а не твоята форма на един вид въпрос може би както се опита да се извъртиш.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Това, че си прочел етикета с преводача от телефона не означава много. Точно това, че е устойчива на влага и мръсотия я прави идеална за тампоните на носача.
          И ако не си наясно високите хора имат всичко, другите ни имат доверие и ни харесват, високите нямат комплекси, за разлика от дребосъците. Може да се образоваш по въпроса, да не говориш повече врели-некипели При моите два метра за какви комплекси може да се говори не проумявам. Какво е това комплекси? Ето това е въпрос, а не твоята форма на един вид въпрос може би както се опита да се извъртиш.
          Дребосъците са много по-нахакани и пробивни от дългучите. И акъл на високо не вирее - народна поговорка. Аз съм 1.83 и не деля хората на дребосъци и т.н., а на хора и комплексари

          Колкото до темата - който го интересува да търси и чете с чичко Гугъл. А си има и магазин на Вюрт

          Comment


          • #20
            Комплекси са Люлин, Младост, Овча Каунти...
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Спрейчетата са бошлаф - отдавна е изпробвано, няма как да проникнат и смажат обилно между вътрешността на тампона и втулката.
              Носачите се свалят, свалят се тампоните им, смазват се със силиконова грес, после всичко обратно и накрая минавате и един реглаж на предница. Гледате да не целите дупките и ще карате ''дълго" без да ви скърца и тропа като за 156-ца.
              Alfa 156 2,4 JTD '99

              Comment


              • #22
                Не съм сигурен че се налага реглаж след всяко сваляне на горните носачи...
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Не съм сигурен че се налага реглаж след всяко сваляне на горните носачи...
                  Не се налага

                  Comment


                  • #24
                    Мен ми е интересно от къде се прави реглажа само от кормилните накрайници или.....?
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                      Мен ми е интересно от къде се прави реглажа само от кормилните накрайници или.....?
                      Да, като идеш на стенд само от там, затвореност на предни и задължително задни колела, друго не се прави.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Темата беше,за стаб.щанга и там за сега спрея е достатъчен.
                        От както не скърца карам без радио и се радвам на тишината на всяка неравност.
                        '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                        EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                        Comment


                        • #27
                          Малко ъпдейт на темата - тампоните пак се разкърцаха, явно смазката пак е избяала. Но говорих с моя майтор и той каза, че слад като е сменил тампоните пак е точковал черупките както е оригинално, та за това е трудно да се вкара смазка.
                          Като имам под ръка канал пак ще ги пръснам, но вече се замислям дали направо да не ги сменям с гумени.
                          '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                          EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                          Comment

                          Working...
                          X